top of page

NFT BUDUĆNOST MARKETINGA?


DEFINICIJA NFT-a

Akronim NFT znači “nezamjenjivi tokeni”. Oni su kriptografski i virtualni elementi temeljeni na blockchain tehnologiji. Što je posebno kod NFT-ova? Imaju jedinstvene identifikacijske kodove. Oni su nepromjenjivi naslovi digitalnog vlasništva, čime se kupcima jamči autentičnost. Za razliku od cyber valuta, ne mogu se mijenjati niti koristiti za trgovanje.



POJAVA NEZAMENJIVIH ŽETONA

Rođeni iz svijeta kriptovaluta / virtualnih igara, nepromjenjivi tokeni izvorno su bili favorizirani od strane niše populacije: geekova. Korištene su za stjecanje virtualnih kartica za igre na određenim platformama, kao što je NBA Top Shot. NFT se potom proširio zahvaljujući igrici Cryptokitties, jedinstvenim virtualnim mačićima za uzgoj.

Ova nova tehnologija, snažno povezana s konceptom metaverse, osvojila je nova tržišta, posebice digitalnom umjetnošću i proširila se na modu, luksuz, hranu ili čak nekretnine. Početkom 2021. NFT tržište predstavljalo je 2,7 milijardi dolara i doseglo 10,7 milijardi u trećem tromjesečju 2021., što je eksponencijalni rast koji je uvjerio brendove da ulažu u ovu tehnologiju i integriraju NFT u svoje komunikacijske strategije i marketinške kampanje.



NFT: ODLIČNA MARKETINŠKA PRILIKA ZA BRENDOVE

Nezamjenjivi tokeni novi su trend koji se ne smije propustiti. Kako bi razvili svoje usluge i ostali na vrhuncu tehnologije, brendovi usvajaju NFT. Dobitna strategija koja im omogućuje vješto diverzifikaciju svojih prihoda i privlačenje interesa novih kupaca. To je novi način stvaranja povlaštene veze između brenda i potrošača i snažnog uključivanja njihove zajednice.


USPJEH NFT-a



DIGITALNA OSNOVA

Nije slučajno da je uporaba NFT-a tako uspješna. Potrošače osvaja mogućnost stjecanja digitalnih objekata simbolične, jedinstvene i komercijalne vrijednosti. Postaju sretni vlasnici djela ili autentičnog dobra, koje se ne može ni reproducirati ni krivotvoriti. Stoga su naplativost i rijetkost ono što snažno privlače korisnike NFT-ova.


Za druge, NFT su alati za ulaganje i špekulacije. Stjecanje pravog NFT-a može dovesti do velike zarade. To objašnjava kontinuirani rast NFT tržišta u svim sektorima.


NOVO ISKUSTVO KUPCA

Vrhunske tehnološke inovacije, poput NFT-a, omogućuju brendovima da se iznova osmisle i ponude bolje korisničko iskustvo. To je, na primjer, slučaj s Kinahanovim metaverse projektima. Poznata kuća viskija najavila je stvaranje vlastitog metaverzuma (virtualnog svijeta) s ciljem da ima digitalne ambasadore. Ambasadori sudjeluju u različitim kampanjama brenda. Bliska i ekskluzivna veza koja promiče odanost.


Fenomen NFT omogućuje brendovima da ponude jedinstveno digitalno iskustvo svojim kupcima, istovremeno im pružajući sve ekskluzivniju uslugu.


S takvim razvojem i važnom ulogom koju će tehnologija igrati u metasvemu (virtualna i proširena stvarnost mogla bi potaknuti globalnu ekonomiju za 1,4 bilijuna funti do 2030. – izvor: Pwc), NFT-ovi postaju novo igralište za brendove, a marketing trend koji treba pomno pratiti!


Alioze, specijalizirana NFT agencija, prati vas u vašoj komunikacijskoj strategiji s uslugama po mjeri, kojima upravlja tim stručnjaka.




bottom of page