top of page

Marketing Hub🤝Digitalni marketing!

Marketing HUB (www.marketinghub.hr) je hrvatska zajednica digital marketing stručnjaka. Upravo su naši stručnjaci zaduženi za rast & razvoj svakog modernog poslovanja u Hrvatskoj, pogotovo kad se uzme u obzir da smo pri oglašavanju fokusirani na maksimalan povrat uloženog budžeta, i u tome smo iznimno uspješni. Ovim putem Vas želimo upoznati s mogućnostima suradnje kreiranja i vođenje snažnih kampanja na društvenim mrežama i efikasnog Google oglašavanja.





FACEBOOK OGLAŠAVANJE


U današnjem digitalnom dobu, oglašavanje na društvenim mrežama je neizostavan dio marketinških strategija za mnoge tvrtke. I dok neki smatraju da je Facebook zastario u svijetu društvenih medija, istina je da je ova platforma i dalje vodeća kada je u pitanju oglašavanje. Naime Facebook je ove godine dostigao broj od 3 milijardi mjesečno aktivnih korisnika!


Oglašavanje na Facebooku utemeljeno je na sveprisutnom PPC (Pay Per Click = plati po kliku) modelu, koji je postao najkorišteniji pojedinačni sustav naplate za digitalno oglašavanje. Razlog je jednostavan: ne plaćate prikazivanje vaših oglasa, koji u dobroj mjeri neće biti ni percipiran od dijela ciljane publike – već plaćate samo kada se korisnik odluči saznati više o vašoj ponudi i to potvrdi klikom na vaš oglas.


Ako ste se ikad pitali kako iskoristiti oglašavanje na Facebooku, ako želite otkriti tajne koje će vam pomoći da dosegnete svoju ciljnu publiku, izgradite prepoznatljivost svog branda i ostvarite dodatan uspjeh u prodaji – onda smo mi prva zajednica stručnjaka koja će vam to i omogućiti.




GOOGLE OGLAŠAVANJE


Google je najkorišteniji internetski pretraživač pomoću kojeg možete istaknuti svoje poslovanje, a mi vam osigurati da budete na vrhu rezultata Google pretraživanja potencijalnih klijenta. Ako želite privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati on-line prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google Ads oglašavanje će vam u tome pomoći.Stoga ako želite uspješno Google oglašavanje, s efektivnim povratom investiranog novca u oglašavanje, kvalitetnom optimizacijom, efikasnim stopama konverzije, efikasnim CTR-om i rankingom oglasa, kontaktirajte nas.


U sljedećem primjeru (koji se ne mora odnositi na vaše poslovanje) ćemo vam pobliže objasniti kako mi radimo jedno o najzahtjevnijih Google oglašavanja - u pitanju su webshop Google oglasi;


Kada je riječ o Google oglašavanju za webshopove, kampanje segmentiramo prema kategorijama web shopa i pretraživanim ključnim riječima. Svaka kampanja ima u sebi proizvode te usko vezane pripadajuće ključne riječi sa svrhom maksimiziranja povrata na uloženo. Profitabilne kampanje/proizvode/ključne riječi ostavljamo/skaliramo dok neprofitabilne gasimo. U samom pristupu potpuni fokus je na Google Search oglašavanje, dok Display oglašavanje većinski zanemarujemo u svakom kontekstu osim kroz remarketing (po potrebi). Razlog tomu je činjenica da se Google Display primarno koristi kao brending alat, pa je u većini slučajeva (bez obzira na optimizaciju) teško postići profitabilnost.


Kampanje prvo postavljamo s ECPC strategijom licitacije kako bi manualno odredili koliko ćemo uložiti za pojedinu ključnu riječ, zatim (nakon nekoliko desetaka konverzija) prelazimo na TCPA strategiju. Tim pristupom minimiziramo šanse za "over-spendom" i imamo maksimalne šanse za stabilnim rezultatima. Format kampanja je standardni Search u kombinaciji s SMART kampanjama (koje Google favorizira i imaju najveće šanse prikupiti ključne riječi izravno s tržišta, koje alati poput KW Planera ne pronalaze tako lako).




bottom of page