top of page

Twitter zaustavlja prikazivanje tweetova izvan korisničkih mreža kao pripremu za američke izbore.

Twitter je izložio niz mjera uoči američkih izbora u petak. Među izmjenama, počevši od 20. listopada, korisnici će se pozvati da citiraju tweet umjesto retweeta i da dodaju vlastiti komentar. Tvrtka se nada da će ovo "potaknuti sve da ne samo razmisle zašto pojačavaju Tweet, već i povećavaju vjerojatnost da ljudi u razgovor dodaju vlastite misli, reakcije i perspektive."


Također će zaustaviti algoritam koji služi tweetovima korisnika koji se prate. Taj sustav proširuje sadržaj koji korisnici vide izvan njihovih vlastitih mreža, ali tvrtka kaže da ne misli da postoji dovoljno trenja pritiskom na gumb Like da bi se zajamčilo to dodatno pojačanje.

Izmjene također uključuju nove upute kada korisnici počnu s retvitom ili citiranjem obmanjujućih podataka o tweetovima, a u SAD-u će trendovi na kartici "Za vas" imati dodatni kontekst.

Što to znači? - i one koje je Facebook najavio prošlog tjedna - govore o trajnoj ulozi ovih platformi u širenju izbornih informacija i dezinformacija. Sigurnost i prikladnost robne marke bili su najvažniji za zabrinutosti marketingaša zbog sadržaja na tim platformama - jame mržnje i dezinformacija nisu sjajna mjesta za većinu brendova. Iako su ove promjene usmjerene na zaštitu izbornog zdravlja, trgovcima je dodan cilj učiniti ih sigurnijim okruženjima robne marke.






bottom of page