Pet ključnih komponenti Web 3.0 marketinga

Svjetovi virtualne stvarnosti mjesta su koje korisnici posjećuju radi interakcije s drugima iz cijelog svijeta u 3-D okruženju. U tim se prostorima održavaju sastanci, a sajmovi se zamjenjuju emisijama virtualne stvarnosti. Primjeri uključuju Second Life i Funsites.



Microblogging je mogućnost dijeljenja svojih misli s određenim brojem znakova. Ljudi su zauzeti ograničenim vremenom, pa zašto ne prijeći odmah na bit priče u 140 znakova ili manje? Primjeri uključuju Twitter, Plurk i Jaiku.


Prilagodba/personalizacija posjetiteljima omogućuje stvaranje personaliziranijeg iskustva. Počinju očekivati ​​da će se njihovo ime pojaviti na vrhu web stranica, osobnih e-mailova, pa čak i naprednih opcija naplate koje odgovaraju njihovim kupovnim navikama. Kako web postaje sve inteligentniji, personalizacija će biti norma. Primjeri uključuju SendOutCards, Google i Amazon.


Mobitel igra na činjenicu da postoje milijarde korisnika mobitela diljem svijeta. Ovaj broj je mnogo veći od onih koji koriste računala. Potrošači surfaju webom i kupuju proizvode izravno sa svojih mobilnih telefona. Oni također koriste svoje telefone i postaju trenutni novinari snimajući sirove snimke nasumičnih radnji. Primjeri uključuju iPhone i BlackBerry.



Suradnja na zahtjev korisnicima omogućuje interakciju u stvarnom vremenu pregledavajući dokumente, surađujući i unoseći promjene u stvarnom vremenu. Softver kao usluga također se uklapa u suradnju na zahtjev jer korisnicima omogućuje korištenje samo web-baziranih rješenja.


Izvor: https://www.informit.com

#web3 #future #marketinghub