top of page

Kako znati jeste li prerasli “martech”, spoj tehnologije i marketinga?


Svaka tvrtka prolazi kroz različite faze rasta, a prihvaćanje promjena je od vitalnog značaja za trgovce.Neophodno je shvatiti kako tehnologija može osnažiti marketinške stručnjake u različitim fazama rasta. Tehnologija u koju ste ulagali - u prethodnim fazama tvrtke - često nije prikladna za način na koji se vaša tvrtka razvijala. Zbog toga trgovci moraju nastaviti pregledavati alate koje koriste tijekom svake faze rasta u kojem posluju i tu marketinšku tehnologiju prenijeti na sljedeći korak za još veći rast poslovanja.


Nedavno istraživanje tvrtke MarTech otkrilo je da je oko 83% tvrtki zamijenilo primjenu marketinške tehnologije u posljednjih godinu dana. Značajan zaključak iz te ankete jest da trgovci moraju prihvatiti promjene. Očito je da korist ima poboljšanje stogova marketinške tehnologije. No, najveći je izazov koji imaju mnoga poduzeća kada to učiniti. Jednom kada su rastući marketinški timovi pronašli martech stog koji "dobro funkcionira", često nema lako uočljive koristi od promjene stvari. Međutim, ova inercija je kako marketinški timovi mogu platiti - gubeći priliku i prihod u tom procesu.



- Prepoznati kada budete spremni za napredne mogućnosti poput personalizacije

- Utvrditi vrijedi li uložiti više od e-pošte da biste nastavili višekanalni angažman

- Odlučiti kada je vrijeme davanju prioriteta osobnoj, prediktivnoj komunikaciji tijekom životnog ciklusa kupca

- Znati kada treba ulagati u robusnu analitiku




Izvor: martechtoday.com

bottom of page