top of page

3 trenda koja okupiraju prostor mobilnih uređaja u 2021.



Najnovija izvješća o popisu aplikacija u 2021. pokazuju kako se tematike koje ponajviše okupiraju naše uređaje vežu uz financije, gaming, streaming i online trgovinu.


Svijet se drastično promijenio u 2020. godini, a jedna od najvećih promjena je maksimalno povećana upotreba mobitela. Kad su ljudi ostajali kod kuće, mobilni uređaji postali su glavno sredstvo za upravljanje našim svakodnevnim životom. Od načina na koji se zabavljamo do planiranja i organiziranja financija, naš svijet sve više definiraju mobiteli.


Kako bi marketinškim stručnjacima pomogla u kretanju šarolikim prilikama za uspjeh u mobile verzijama u 2021. i kasnije, App Annie predstavila je najnovije izvješće State of Mobile. Rezultati pružaju važan pregled ključnih trendova i promjena u mobilnim aplikacijama tijekom protekle godine i što oni znače za budućnost, uključujući:


U 2020. godini na mobilne je uređaje potrošeno 143 milijarde američkih dolara, 3,5 bilijuna sati i dogodilo s 218 milijardi preuzimanja. Trogodišnji napredak u korištenju mobilnih uređaja dogodio se u 12 mjeseci.


Procjenjuje se da će mobile igrice premašiti potrošnju od 120 milijardi dolara u 2021. - zauzevši 1,5 puta više tržišta u usporedbi sa svim ostalim igraćim platformama zajedno.

Mobilni uređaji nadmašili su vrijeme provedeno u gledanju TVa u 2020. godini s 4 sata dnevno u odnosu na 3,7 sati.


Uz to, položaji mobilnih oglasa rastu (95% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine), a potrošnja na ove vrste oglasa trenutno premašuje 290 milijardi USD u 2021. godini.



Osnaživanje svakodnevnog trgovanja i demokratizacija ulaganja


Prema izvješću, vrijeme provedeno u financijskim aplikacijama tijekom 2020. godine poraslo je gotovo upola (45%) širom svijeta i izvan Kine u 2020. godini. Unatoč burnoj ekonomskoj godini, mobilni uređaji bili su zajednička nit u čitavom spektru fiskalnog upravljanja, uključujući istraživanje, donošenje odluka, procjenu i kupnju ili ulaganje. To je mehanizam za sudjelovanje, ne samo u izgradnji bogatstva, nego i u uspostavljanju financijske pismenosti.Trenutno se u školama obično ne podučavaju temelji osobnih financija i ulaganja, zbog čega neki ljudi u odrasloj dobi odgađaju aktivno ulaganje. Gledajući unaprijed do 2021. godine, investicijske aplikacije jačaju, ispunjavajući prazninu znanja za ulagače početnike i čineći ulaganje pristupačnijim i lakšim.



Igre i strimanje: novo područje za marketinške utjecaje


Prema App Annie, "Prosječni Amerikanac gledao je 3,7 sata TV dnevno, dok je u drugom dijelu 2020. na svom mobilnom uređaju proveo 4,0 sata." Nadalje, 2020. godine na korištenje mobilnih uređaja potrošeno je 40 posto više sati.To je utjecalo i na marketinške taktike i položaje oglasa sa sve više mobile formata. Točnije, u 2020. godini potrošeno je 240 milijardi USD na mobilne oglase. Očekuje se da je ova brojka narasla na 290 milijardi dolara u 2021.


No, ne radi se samo o prikazivanju mobilnih oglasa, već i o uzimanju u obzir jedinstvenih demografskih mogućnosti koje mobilne usluge nude za dobne skupine. U prilog tome, podaci su pokazali da su američke generacije Z Millennials i Gen X / Baby Boomers u svojim najčešće korištenim aplikacijama proveli 16, 18 i 30 posto više vremena u odnosu na prethodnu godinu.Nije iznenađujuće da su ležerne aplikacije za igre i zabavu, uključujući Twitch, TikTok i ROBLOX, dominirale u broju preuzimanja među generacijama Zers jer su marke postale inovativne i koristile su te prostore kao novu granicu za svoj marketing tijekom pandemije. Izvještaj je potvrdio ova predviđanja za 2021. godini jer se očekuje da će, primjerice, TikTok ove godine doseći 1,2 milijarde aktivnih korisnika.



Budućnost online trgovine u odnosu na kupovanje offline


Umjesto odgađanja dugoročnih strategija brandovai, pandemija je poslužila kao razlog za napredak e-trgovine, osiguravajući da su trogodišnji planovi poslovnog rasta postali stvarnost u samo šest mjeseci. 2021. očekuje se da će se ovi smjeli potezi nastaviti.Kako evoluirajuće navike potrošača potiču nove kanale za istraživanje i kupnju, brendovi i trgovci se moraj prilagoditi situaciji i pozicionirati kako bi se povezali s ovom rastućom, angažiranom i za kupovanje spremnom publikom. Budući da su mnogi ljudi sada naviknutiji kupovati putem interneta, mnogi se neće vratiti svojim navikama prije COVID-a, čak i kad su u mogućnosti, što je plus za mnoge platforme, posebno za Pinterest i Instagram prema podacima App Annie. Broj preuzimanja Instagrama i Pinteresta širom svijeta porasla su 50 posto, odnosno 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.




Izvor: https://socialmediaweek.org


bottom of page