top of page

pet, 27. ožu

|

Marketing HUB

Digitalni Marketing u Turizmu

Ako želite unaprijediti svoj turistički proizvod/uslugu i poboljšati prodaju, ovo je pravi seminar za vas !

Prijave više nisu moguće
Pogledaj druge seminare
Digitalni Marketing u Turizmu
Digitalni Marketing u Turizmu

Vrijeme & Lokacija

27. ožu 2020. 09:00 – 16:00

Marketing HUB, Petračićeva ul. 6, 10000, Zagreb, Croatia

O Seminaru

Počeli ste se baviti iznajmljivanjem vlastitog smještaja, otvarate turističku agenciju, radite na booking-u smještaja, imate kamp, bavite se nekim selektivnim oblikom turizma, a želite unaprijediti svoj proizvod/uslugu i poboljšati prodaju? Kako istražiti tržište i ciljano nuditi vlastiti proizvod točno određenim gostima? Onda je upravo ova radionica za Vas.

U ovoj radionici pričat ćemo o važnosti digitalnog marketinga za bilo koji sektor turizma i što poduzeti da budemo u korak s tržištem i konkurencijom, uz što manje resursa i novca. Povezat ćemo marketing i prodajne kanale te Vama osobno pomoći sa savjetima i raditi na konkretnim primjerima iz prakse.

Radionica je namijenjena manjem broju sudionika, da što bolje pristupimo svakom od vas i da vam se posvetimo u potpunosti. Kroz prezentaciju, razne primjere iz prakse, vlastite primjere rada izlagača imat ćete ukupan dojam dijela digitalnog marketinga u turizmu i njegove promocije.

 

Sadržaj

 

  • Google My Bussines – prednosti lokacije na Google mapama, kao i upravljanje raznim sadržajima, trgovinom i besplatna promocija
  • Kreiranje Google Ads računa i način kreiranja kampanja, poput razlikovanja search & display kampanja od SMART search & display kampanja
  • Važnost mobilnog oglašavanja za goste u destinaciji
  • Učinkovitost Facebook i Instagram kampanja – prodajni i/ili promocijski kanali
  • Kako uspješno oglašavati?
  • Učinkovitost online kampanja;Efikasnost e-mail kampanja
  • Kako najbolje prodavati putem web stranice?
  • Web stranica – važnost strukture i sadržaja
  • Dostupnost chat botova i njihova učinkovitost?
  • Je li blog još uvijek aktualan i za koju ciljanu publiku se piše?;
  • Trendovi u oglašavanju
  • TripAdvisor – prodaja doživljaja?
  • Online i offline kanali prodaje na tržištu

DATUM SEMINARA: 27.03.2020, u vremenu od 09:00 do 16:00 ( s pauzom od pola sata  ). 

BROJ SATI SEMINARA: 7 sati

PREDAVAČ: Darija Vareško, Voditelj poslovnica at Adriagate turistička agencija

CIJENA SEMINARA: 1500,00 kn+PDV

Po završetku seminara polaznici dobivaju Marketing HUB uvjerenje o uspješno završenom seminaru. Podatke za plaćanje i sve važne detalje o seminaru dobiti ćete na Email po Prijavi za seminar. 

Podijeli ovaj seminar

bottom of page